martes, 3 de marzo de 2009

MARATÓ BCN 2009

Reportatge de la marató bcn 2009:

La veritat és que no hi ha gaires ganes d'explicar la crònica. Però s'ha d'estar en els bons i en els dolents!!! La veritat és que he perdut una part de mi!!!! Que sempre ho portaré amb mi!!!
Diumenge matí:

Cremete calantoneta al piramidal, ja que havia donat molesties els últims entrenaments i no volia sortir amb aquesta sensació!!! bé, un cop escalfadets, ens trobem amb la MÀQUINA VICTOR, a sota el relotge. Em torna a repetir que faci la marató amb ell 2 H 40 '. ( 1h 20 ' mitja )
Jo li dic que intentaré passar un pelet per sobre depenent de com em trobi.
Tret de sortida:
Sortideta els 2 primers Kms a 4'... el 3º Km a menys i així fins al km 10 que el paso una mica per sota dels 39 ' ( sensacions de puta mare ). Mitja passo un pelet per sota de 1h 22 ' i allà em trobo al victor que em portava 500metres i ens cridem ( SOMOS UNOS PUTOS MAQUINAS ) AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH
HHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


I continuem.... m'espera al km 22 i em comenta que la primera dona a fotut un pet, i que el Marcel a decidit continuar per fer 2 h 40 '. Ell havia decidit ajudarme per fer bon temps!!! ( BON COMPANY / UNA MÀQUINA )
Les sensacions meves al km 25 ja no eran tant bones, pq començava a tenir problemes al bessó dret!!! li dic que tiri que baixare el ritme a 4' o un pelet per sobre!!! El dolor era més intens fins que al Km 28 més menys em trobo el Dario que em començaria a fer de llebre i li dic ( merda, merda, merda ) tindre de parar que no puc.... Baix bé de caixa, però no de cames,
Em diu que no pari, però la marató havia fet historia per mi ( PIT-STOP )
Aigua al bessó, esponges estiraments... però res no va servir per dir que havia fotut un
PET COM UNA GLÀ!!!!!
Varem intentar seguir fins el Km 30 a un ritme molt suau, però res de res!!!
Ho vaig intentar 1, 2, 3, 4 moltes vegades però va ser impossible!!!
GOOD BYE!!!!!!! això si, varem caminar fins arribar a meta amb un temsp de 3h 37'
En al camí em van donar ànims, molts ànims gent que em coneixia i gent que no!!! a tots ells i els que no havien vingut a veurem, però estaven esperant un bon resultat meu....
MOLTÍSSIMES GRÀCIES!!!!!!






















































5 comentarios:

Anónimo dijo...

Tranquil Lluís , hi ha més maratons i segur que faràs un marca millor la pròxima vegada . Vinga ànims que això no ha estat res . Sento també lo de la teva àvia , m´ ho han dit avui , vinga endavant i molta força . FORÇA BARÇA I TRI CAMPIONS !!!!!!!
Kico Casadevall

Damià Santiveri dijo...

Hola Lluís,

Qui no arrisca no pisca, i contra aquestes coses un no hi pot fer res de res(per molt que es vulgui quan no es el dia ...). A mes en queden moltes i fent la feina ben feta (com tu fas) la rebenja està servida.

Ara a cuidar-se que la màquina s'ha de recuperar!!

lulu21 dijo...

Merci Kico!!!!

Joder quin pet vaig agafar.... Semblava que estava a PATUM!!! no podia anar ni endavant, ni enrera!!! jajaj!!!!

Que diu el Padre Damian!!! jejej

Pues si... les meves il.liusions es van esfumar!!! però res a continuar i ara a veure si puc donar la talla amb algun duatló!!!! i ajudar a l'equip a sumar!!!!

Merci!!!!!!

Jordi Comas dijo...

Doncs tu ja saps que tot anava com havies previst fins que quelcom peta !!! La marató és així d'exigent, cabrona i malparida. La tens però al sac i tard o dora podràs amb ella amb una marca estraòsfèrica digne d'un mega-crac.

ENHORABONA !!!

(Tranquil, que la iaia és amb el Rubianes !!!)

Ànims !!!

lulu21 dijo...

Maerci Jordi!!!

Amb el rubianes... jajajaj!!!! i a veure si puja algun cabron que fa temps que corre per aquí baix amb nosaltres!!! jajaja

Tu tranki, que l'any vinent faré una marató sense caminar.. jejej!!!

Salut!!!