domingo, 8 de marzo de 2009

JAN FRODENO

JAN FRODENO.

Quants de nosaltres varem passar aquell 19 d'agost davant la tele a altes hores de la matinada, mirant el dia dels dies, la màxima expressió triatletica.... El dia que guanyan una cursa, vius 4 anys a la cresta!!!

Tothom ens recordem del "AXAZU" de Ivan Raña.... del patiment de Javier... i de la victoria final de FRODENO.

Pues aquí el tenim... Aquí no li agrada aquesta peça de la marca ZEROD.


Personalment a mi es fa la boca aigua... i el la peça germana de color negra, ja no us dic res!!!!

Estic amb contacte amb la federació alemana per si encara hi ha alguna peça per vendre al públic!!!

" ESPECTACULAR "

Microcicle 1 : Regenaració.

Després de la post-marató tocava una setmana tranquileta.
Doncs hem començat la setmana de menys a més... i acabant la setmana amb 7 horetes de bici. " puta mare "

També, varem anar dissabte a la tarda a veure els companys de l' EIX TRIATLÓ, que varen fer un paper destacadíssim. En Sergi un bon correr, en Damià un complert i en Ramon una fiera en bici ( 7º millor parcial ). També l'Isma va debutar en bona nota....

Però cal destacar la greu lesió d'en JOAN FREIXA. esperem tindre'l molt aviat recuperat.
ÀNIMS JOAN

6 comentarios:

Jordi Comas dijo...

NANU, SI TU EET COMPRES EL MONO D'EN FRODENO ET CONFONDRAN AMB ELL...ET FARÀS UN FARTTTT DE FIRMAR AUTOGRAFUS...

VES ACOSTUMAN-TE A DIR:

"I'm not Jan Frodeno...not Frodeno..."

Èric Pairet Artau dijo...

Bones senyor!

m'has agregat al facebook, i he vist que tens blog! Molt interessant per cert!!! Jo abans feia canoa, i la roba dels alemanys és espectacular en tots els esports!!! A veure si trobes el mono...

Aprofito per dir que també tinc blog: http://ericpairet.blogspot.com/
Estarem en contacte. Salut i km's.
* Èric.

lulu21 dijo...

Hola Jordi.

Ei, amb aquest monu, si no guanyuuu!! me la puc fer tallar... ara que si començo a firmar autografus a " XAVALITES " desprès serà la Susagna qui ho farà!!! ajjajaj ( així que ho tinc pelut )

Ei, wenas Èric.

Pues si tu ho dius, m'ho crec 2 vegades!! jejej.
Els Alemans i els Italians son els putus amus. Ens treuen anys llum... En Roba,en classe, esticl, en esdeveniments... etc,etc!!!

Estem en contacte campió!!!!!

Tr3sk dijo...

Akesta vegada siii!!!..pobre et vaig fer baixar del cotxe i tot!!..jejeje

lulu21 dijo...

wenas!!!!

I jo encantat!!! Els meus amics del cotxe, van tenir geluuuuuussss!!! jajajaj

A cuidarse i fins una altre!!!!

Anónimo dijo...

Lluís!!

Merci pels ànims crack. Divendres em van operar, tot ok. 4 setmanes de guix i a tornar-hi!

Potser ens veiem algun dia nedant a Navàs ;) Això si me'n recordo de com es fan anar els braços...

Joan