lunes, 23 de febrero de 2009

MARATO VALENCIA vs MARATO SEVILLA


DARIOMAN 2H 54 '
Si, si aquest home que teniu aquí fumant... 2 horestes 54 minutets a la marató de valencia!!!! segons crònica esmentada per ell mateix, va transcorrer desde la retirada a cabar la marató a ritme de menys de 4' al Km.......
XAPÓ!!!!!!!!!!!!!
SANTI PONS 23 Km. Explotó el metatarso.
Bé, la creu va ser Santi, a la marató de Sevilla..... A poques setmanetes del seu gran repte, en Santi només va poder fer 23 Km...... esperem que es recuperi aviat, pq si no, ho te una mica negre...
FOTOMUNTATGE o REALITAT ???

6 comentarios:

Tr3sk dijo...

Pobre Santi i jo esperant a meta..a les 4hrs el vaig trucar!!!..encara que no canvio "las risas" del dissabte amb els seus colegues sevillanos!!!..entreno de qualitat!!!Todo sumaaaaaaaaa!!

lulu21 dijo...

EEEEEOOOOO.....

Com va anar, per Sevilla????

El Santi, és tot un personatge mediàtic.. jejejj!!!

Eh, amb els "pon-pons" a animarme a BCN.... jajaj

Ara, veig que ho tens ben muntat, amb això del champion-chip!!! ejejej

Saluti i ens veiem bcn!!!!!

DARIOMAN dijo...

luluuuu!!!
mltes gracies per pensa en mi,
akesta marca esta dedicada per tu pels entrenaments junts i sopas de casa teva!!!!

diumentge sera la teva po po podemos!!!!!

lulu21 dijo...

he posat akesta foto, pq si fico la que estàs en tanga... em curres!!!!! però demà penjo, un video d'un bailoteo, a casa meva..... que desprès no trobavem cap bar obert!!!!! jajajjajajjajaj

EIVISSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

SanTiago Pons dijo...

Felicitats Dario!

Lulu, em puc queixar del peu pero no de les cames, anava bastant comode però mira, millor plegar... lo del doble rai que s'ha d'anar a ritmes elevats!:-) sort a barcelona, jo seré a madrid fotent-les-hi també! cuida't nanu

lulu21 dijo...

Ok!!!

Santi... no passa res, però ara no pots perdonar!!!!

Ser, que i possaràs els collons i doblaràs al Josef!!! jjajaj

SALUT!!!!