martes, 24 de marzo de 2009

3ª MICROCICLE

Una foto cedida d'un company, amb la seva P3C.
Us agrada??? a mi SI!!!!!!!!!!
6 dies seguits bike.
No havia fet mai 6 dies de bici seguits.Si més no, no ho recordo. Per això aquesta foto simbolitza la setmana.
3ª MICROCICLE:
SWIM: 8.000m
BIKE: 12h 30'
RUN: 1h 15 '
Bona setmaneta, a veure si la podem superar de forma progresiva. També dic que he fet 6 dies de BIKE seguits, pq no puc correr. Estic pendent d'una resonància per veure l'abast de la lesió a la zona lumbar, que fa dies,i dies que em dona pel CU........
Un parell de setmanetes de repòs, i al trote " dumingueru "
Com a nota negativa, al fer-me la radiografia, m'han trobat pedres als ronyons!!! És a dir que tinc de tot, i molt!!
Doncs res, estic ansios per poder debutar amb el meu nou club ( EIX NAVÀS ). Esperem que al duatló de VIC, sigui el meu tret de sortida en aquest club, i aportar un granet més de sorra cap els objectius marcats desdes la directiva.

2 comentarios:

Tr3sk dijo...

Ja tinc un altre ekip per animar!!!!...no doy a basto!!!..jejeje
A veure si ens veiem aviat, que ara ha de caure fotito amb el traje!!!

lulu21 dijo...

No tu atrapes,eh!!!
et tindràs de partir en 2... jejej

Pues, jo estic una mika fotut, i no puc correr de moment!!! pero aviat estaré a punt amb traje o sense!! ajjajaj

SALUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!