martes, 3 de febrero de 2009

Hans Beck, ens ha deixat........

El disenyador aleman Hans Beck, creador de 2.200 millors de exemplars, ha mort als 79 anys.

Quantes hores haviem jugat amb aquest " CLIKS "..... ????

Quantes hores... ??? Amb l 'OESTE, amb el BAIXELL PIRATA..... A metges i infermeres, ja vem começar a jugar de grandets, eh..... Cabrons.... i quant i juguem que ve ens ho passem..... jejejejejje!!!!!

Doncs res.... només fer esmena de la noticia, d'un dels meus juguets preferits de la meva adolescència.... i segurament de molt de nosaltres.....

M'agradaria que qui hi hagués jugat, d' eixès el seu comentari... en momòria a Hans...

4 comentarios:

Damià Santiveri dijo...

Com tu dius Lulu, amb honor al seu creador, m'ho vaig passar teta jugant amb el barco pirata, quins anyssss!!!

lulu21 dijo...

jajaja......

I a metges i infermeres no hi jugaves?? jjajajjaja

He, tenia 2 pots d'aquells de dixan ( sabor ) ple fins dalt de cliks...... He , pensat que m'en compraré un, per tenir un record!!!!

Salut!!!

Anónimo dijo...

jeje
em sembla que jo tb havia jugat bastant amb els teus pots de dixan.
i sobretot al "Fuerte Randall"

lulu21 dijo...

....ja ho ser, ja!!!!

I amb el meu AMSTRAD CPC, també!!!!

Quants JOISTIKCS t'havies carregat???? 1, 2... 3....

Però, al MATCH DAY, no tenia rival!!! mira que algun cop t'hi acostaves, però.....

Ara, entrena que ve la WII....