miércoles, 11 de febrero de 2009

Em perdut una batalla, però guanyarem la guerra...

Foto oficial MITJA BCN.
Hores d'ara la gran majoria, ja sabeu el resultats de la mitja... i com diu el Ramon tothom content menys un....
Que i farem, això vol dir que la MARATO BCN, serà brutal.... em tindré de treure l'espina, però no serà gens fàcil. Aquest baixon de dimarts amb engripada no ajuda gaire....
Tot el dimecres al llit, recuperant!!! ...m'ha trencat la setmana dur, però aveure que em tocarà fer... tot dependrà de com ens trobem el dijous.
Bé, els temps de la mitja de BCN:
Andreu: 1H 23' 50''
Toti: 1H 23' 45''
Ramon: 1H 23' 07''
LuLu: 1H 18' 16''
Us deixo amb el link del video dels 10 KM MITJA BCN

2 comentarios:

Tr3sk dijo...

Un plaer tenir-te fixao al meu blog!!!...
Espero que disfrutes en la Marató de mi pueblo!!!...ánimo que vas sobraoooo!!

B3sitos

lulu21 dijo...

Si veus que em ve fluixera a les cames, em deixes els patins!!! jejej

Ah, ull amb el tapeo a Sevilla!!!

Nos vemossssssss!!!!!

Saluti......