miércoles, 28 de enero de 2009

HED o ZIPP ?????????

En el suposit cas, que els reis haguessin pasat una cabra, quines rodes montariem.....

Roda delantera: HED 3 TUBULAR
HED STRINGER 60 TUBULAR
Roda darrera : HED 3D TUBULAR
HED STRINGER 90 TUBULAR
ZIPP 1080 TUBULAR

http://www.hedcycling.com/aerodynamics_technology/

Aquesta ès la pagina de " disparus " de com ess comporten les rodes de perfil depenen de la velocitat i l'angle del vent.....



Doncs res més, a veure si algú em pot ajudar a fer una tria, en cas de que els REIS D' ORIENT.....................
Més informació properament....

5 comentarios:

rogero dijo...

pos ja t'anire seguint pq tinc el mateix dubte tot i que em sembla q em decantare cap a les zipp...

Damià Santiveri dijo...

Hola Lulu, ja veig que per Puig-Reig els reis passen tard, però quan passen es fan notar!

Hed 3 a davant segur! i al darrera per triar les 90 però les 60 tampoc i quedarien lletges.

Si vols et puc donar la meva adreça i els hi dones per si els sobra algun regalet.

Ciau

lulu21 dijo...

Wenas Rogero.

Bé, pues ès un mal de cap important, això de la tria, pq fa un any ho hagués tingut claríssim.
Davant: HED3
Darrera: ZIPP 1080

Però ara estic per les HED 90 stringer. Que son una nova versió que treuen unrendiment més bo, que les ZIPP... Això es el que diuen experts. Que a INTERBIKE, anaven molt buscades per fer les comperatives amb altres rodes al famos " tunel del vent "
A part que així portaré HED-HED.
Però bé, en 3 setmanetes sortirà publicat al DOG. jejej Salut!!!

Ei, Floqueti....

Ja veig que aquest any sortiràs davant el Llobet, tant nedar...
Va... no ploris tant que ja saps que aquest any els Reis també passaran per Navàs, una mica més tard del normal....

Salut

rogero dijo...

no a mònaco hi vull anar aquest any i busco algú que m'expliqui que tal i a vere si convenço als amics que m'acompanyin, jeje.
per ara vull posar unes zipp404 a la normal, quan tingui la cabra ja no ho tindre tan clar!

lulu21 dijo...

Ah, pensava que hi havies anat...

Bé, nosaltres l'any passat varem anar 3, més marujes... jeje. Aquest any si ens queden caleritus i forces, segurament tornarem a repetir, i hi ha més gent que si vol apuntar..
Està molt xulo el 70.3, però ès bastant dur...
Si vols informació per dormir, ja te la passaré. Varem dormir a 4 Km de Mònaco, amb uns apartaments molt guapus, nous i molt bé de preu... Ah , això si has de fer-te el menjar.....

Doncs , res... Salut!!!!