sábado, 3 de enero de 2009

EL 2009 ESTÀ AQUÍ


Les dues primeres noticies del 2009.

1. Que aquesta temporada lluirem l'equipació de l'EIX ( CLUB TRIATLÓ NAVÀS )
Tindrè nous companys de club, bé en realitat ja coneixem a la gran majoria, però ara anirem agafats de la mà. ( que corra el aire,eh )
La veritat ès que no ha sigut fàcil, deixar el meu antic club, el NATACIÓ SALLENT, ja que ells em van donar l'oportunitat de crèixer com a duatleta i triatleta. També em sap greu com està acabant la secció del club, però hi ha moments bons i dolents, i crec que he donat tot el que he tingut en les meves mans, en aquest club.
Ara, però he de mirar endavant i intentar donar el millor de mi, a meu nou club.

2. L' ùltim dia de l'any ens varem desplaçar a BCN, per correr els 10.000m més llargs de la meva existència. M'ho vaig passar de cine, amb la gent de l'Eix, també amb el Jordi Badia ( RIERETE ), que va disputar per primera vegada uns 10.000m amb un gran temps de 43' 04 ''.
Pel que fa a mi, em vaig trobar una mica fora de l'èsperit competitiu, una mica sobradet de pes i amb el cardiac que no el tenim acostumat a patir, però per això estan els entrenaments dirigits per S.C..
El meu temps final va ser de 35' 55''.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

I així ki keda al club Lluís ?

Kico

lulu21 dijo...

Ei, Kico.

La veritat que no ho ser. Crec que el incombustible Jim, el Marc, Pitu i German, però no ho ser del tot.
Bé, em va saber molt greu dexar-ho, però.....

Salut!!!!

Anónimo dijo...

Merci , ahir ja vaig parlar amb el Jim , ja m´ ha informat una mica de tot . La veritat és que el món dona moltes voltes i hi ha coses que a vegades s´ han de xafar per què canviïn a millor . Bé , entrena fort que et amtxacaré al half triatló de Calella !!!!!MESSI MESSI MESSI MESSI

lulu21 dijo...

Ok.

Ja veus.. si dona voltes. Ha veure si s'arregla, pq m'agradaria.

Es a on he começat a fer-me com a triatleta, i això sempre queda.

A on dius que em maxacaràs????

ESTO ESTÁ HECHO!!! jajajja

Salut. Cristiano, Cristiano....