jueves, 22 de enero de 2009

MITJA TERRASSA 2009

Per fi, eh actualitzat el bolg. Perdoneu tots el visitants, però tinc l'avia fotuda, i estem anant una mica bastant de cul.
També em de dir al JOAN LLORDELLA ( alies, Macarrons de Ripoll ), que aviat hi hauran novetats al blog. Quins xollitus........

Bé, pel que fa a la mitja 1h 20 54 ''. Un bon resultat pel perfil i el moment que ens trobem. Varem seguir les indicacions del trainer de no buidanse, per poder acabar la dureta setmaneta de series i kms que em toquen.

Varem marxar amb el Sr. Dario de Puig-reig, fins a Manresa a buscar en Salva i xicota, un cop a Terrassa varem comprobar que també i fa molt ferd, molt.
Varem escalfar amb jersei i guants, 5 minutets abans els varem donar a la xicota del Salva, menys mal,pq desprès va sortir el solet i es va correr de conya.
Com anecdota, que ja no ho ès tant, el Mindundi del Dario ès va CAGAR, amb una plaçeta del poble ( molt maco )... Clinex ,net i a correr.........

Aquí us deixo en les uniques imatges que tinc, son robades de l'organització. Tenim unes xavalites, que els i queden molt bé aquestes calcetes que porten....

També hi ha una imatge dels grups davanters, amb un homenet de color, que el varem escalfar junts, crec que no pesaba més de 30Kg, aquest ès el pes que m'agradaria per fer la marató... jejejjej ( I UNS COLLONS ). Que estic més bo, que el pa.......
També hi ha les classificacions. No es veuen molt bé, però vaig entrar 10 segons darrera Melcior Mauri....
i això que vaig anar a un 80 %.. jejejej
Ja veig que si hagues entrenat una mica, potser hagués pogut guanyar alguna etapa del tour.
Doncs res xavalitus..... estem en contacte i esperem que es millori l'avia Antonia.

Salut.....









No hay comentarios: