lunes, 29 de septiembre de 2008

FI DE LA TEMPORADA.

UNA DE FREDA I UNA DE CALENTA

CURSA BOMBERS PUIG-REIG


Per acabar la temporada, un resultat d’escàndol.
Tercera posició absoluta al meu poble.

CRÒNICA:

Dissabte 27 setembre.

. Mati: 2 hores bike ( varem acompanyar a la Su, afer el seu entrenament )
. Tarda: 4 hores netejant el circuit, pq tothom disfruti d’una bona cursa
. Vespre: BARÇA, BARÇA ,BARÇA

Diumenge 28 setembre.

7:30 Despertador

8:00 sortida a l’EIX a fer estiraments, per despertar el cuerpo

9:15 Ja som a Puig-reig al trote dumingueru, perquè la musculatura s’adapti

9:45 surto del amagatall, pq el DARIO, VÍCTOR, XIKI, anaven a per mi

10:00 sortida

10:10 em col·loco amb els cinc primers ( el ritme era molt alt )

10:15 un fot un pet, i passo a un altre corredor

10: 18 em col·loco segon, però a darrera el Sr. Quico Linares no em treu l’alé de sobre

10.35 Al Km 9,400 el Sr. Quico em fot el pal i desprès d’anar segon quasi tota la cursa, em deixa sense caramel més gran.

11:30 Recollida del premi. Pujo al calaix absolut. Recordo haver pujat al podi absolut a la meva joventut. ( això si, com a primer ). No tenia rival. Eh, DARIO


Doncs amb aquest bon sabor de boca. Deixo la temporada per finalitzada.
Ens veiem al NOVEMBRE……

No tinc les imatges, però en quant pugui les penjo, igual dels meus objectius per la pròxima temporada.

El pròxim any serà espectacular!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GRÀCIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Classificacions dels 20 primers ( TOTAL 200 PARTICIPANS )




Aquesta foto és de l'Ametlla, Però anava igual.





Ai,ai,ai....... ai,ai,ai................

En acabar la cursa els BOIXOS NOIS van tirar BENGALES.

2 comentarios:

DARIOMAN dijo...

no no tenies ganes de guanyar eee, ni sopar, ni fiesta del waterpolo, ni TRENCA......i a sobre li dones la culpa a la Susi??????

lulu21 dijo...

...jajjaja

Ja saps que pujar al calaix,si no es a sallent, i fent trampes com alocal i corren pel atletic Berga, és molt difícil!!!!

Ah, i el Dani Leon... NO MA PA GARDAT!!!! davant teu...