miércoles, 17 de septiembre de 2008




DIME COMO ENTRENAS Y TE DIRE COMO CORRES!!!!

CROSS DE L’AMETLLA DE MEROLA 2009

. 500 participants

. 1 posició …… Pol Guillem F.C.B 32’02’’
. 3 posició …… Benito Ojeda D.D. CATALAN 32’22’’
. 8 posició …… Josep Lluís Marichica C.A.V.A 34’14’’
. 17 posició …... Rafael Parès TRIATLÓ BERGA 37’23’’
. 19 posició …... Lluís Picas ( LULU) C.N. SALLENT 37’31’’
. 25 posició …... Sergi Cinca EIX NAVÀS 38’14’’
. 27 posició …… Albert Lopez D.D. CATALAN 38’23’’

CROSS DE L’AMETLLA DE MEROLA 2006

. 27 posició …… Dario Jiménez ( D.G. ) NAU B3 37’16’’


Aquí teniu cinc cèntims dels parcials de la gent que conec. Molta gent a quedat paralitzada o posa en dubte el meu crono.

Doncs res només dir aquí no s’ho acabi de creure, que el convido a venir entrenar amb mi.

. De 4h a 5h de RUN setmanals
. Tècnica de carrera
. Dieta
. Abdominals, més estiraments al finalitzar
. Entrenament personal a càrrec d’un professional i més persona.


Un cop dit, també he de dir que m’he tret l’espina de dissabte al triatló de Tossa, i que el senyor Dario està SUPER MOTIVAT, per guanyar-me a Puig-reig ( A CASA MEVA )
Està flipat, tot i que te el meu respecte ja que ser que quan si fica en serio, arria molt!!



Nota:

Al no tenir imatges del cross.... aquí tenim aquesta, ja us passaré quant la tingui.

3 comentarios:

DARIOMAN dijo...

Hara lulu m'agrada una mica de respecta, aixo treuta presio que a puig-reig no ting res a fer amb tu pero cintentara!!! per cert el jaimi del xiki tanbe i sera a per ell un altre vegada tu i jo!!!!


PO PO PODEMOS!!!!!!!!!!!!!

lulu21 dijo...

Jaimi.......

NO PA GRADAT!!!!

Per quin club corris??? NAU B3??

Venga..venga, venga... dale,dale.. toma,toma,toma.........

SanTiago Pons dijo...

Brutal el crono de merola tiu!quan et vegi entrenar ja girare cua, passo de patir, jejeje ... lo de NAUB-3 es brutal, jajaja, gran esglesia de Molins de Rei!