jueves, 11 de septiembre de 2008

FINSHER 70.3 MÒNACO

70.3 ironman monaco

Senyors i senyores que visiteu el meu blog:

He finalitzat el meu gran objectiu d’aquesta temporada, però no la dong per finalitzada.
Aquesta setmana intentaré acabar d’olímpic de Tossa i el cross de l’ Atmella.
La setmana entrant sprint Vilanova, possiblement olímpic BCN per equips i alguna altre coseta també farem.... i punto final. Més,menys Octubre, novembre descans i desembre començarem temporada 2009.

70.3 IMMONACO

Dijous:

Sortida Puig-reig - Cap d’Age – Mònaco.
Arribada sobre les 7 de la tarda al principat.
Darioman es treu els mitjons i al sofà.
Turni70.3man “ rodillos”
Lulu21 depilació
Eu i Su al trote “ dumingueru”
Anna ajudant al Turni70.3man a preparar els “ rodillus” i de reüll espiant al LuLu com es depilava........ jjejejj

Divendres:

Turni70.3, Darioman i Su natació i els primers a veure el MERCHANDEISING
Eu,Anna i LuLu.... fent amistats.
Més tard a controlar una part del circuit de BIKE
Tarda: MERCHANDEISING.

Dissabte:

Natació i Run ( Molt suau )
NO M’HA PA GRADAT!!!!!!

Diumenge:

4:30 despertador. Sortim al carrer i plou.( Ens caguem em tot). Esmorçar. Tot els detalls a punt ( em deixo el casquet de natació al apartament ). Baixem a boxes. Fem bromes ( TOTS MENYS EL DARIOMAN).Ens anem a fer uns metres a l’aigua per escalfar.
Les boies eren més properes de l’Estartit que de Mònaco. ( DARIOMAN queixant-se als jutges que tanquessin les portes que hi havia molt corrent d’aire i molta mala mar). I...................... BOZINASU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



NAT: 35’ 25’’
BIKE: 2H 55’40’’
RUN: 1H 29 ‘ 24’’
T1: 4’ 46’’
T2: 3’ 36’’
TOTAL: 5 H 9’ 17 ‘’


Sensacions:

NAT: La dura setmana de constipat i antibiòtics em van deixar una mica cau,i molt
dolor al coll, lo qual vaig passar-ho malament amb la sal del mar.

BIKE: la carretera mullada i la falta de tècnica a les dures baixades van fer-se notar.

RUN: Molt tocat del circuit de bici, i un circuit molt exigent van marcar el ritme i no em
va deixar rodar com m’esperava.


En definitiva, les excuses son de mal perdedors,així que es el que hi ha!!
La veritat es que tenia moltes esperances de baixar de 5 Hores.
Així que l’any vinent. Tenim un nou repte!!!! Eh, Dari i turni:

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Alé LULU! Aquest any m'has tret els adhesius corrent po l'any que be no hi haurà pietat, o sigui que ja pots arribar "finitu" pq el qui t'arrencarà els adhesius seré jo (jejejejeje). Entrena fort i ves alerta que L'Agència Mundial Antidopatge l'any que bé introduirà el "poleo menta" dins de la llista de substàncies dopants.

lulu21 dijo...

Ei, Turni70.3man.....

Ja saps, i saps que és veritat, i tots i totes que estabem a Mònaco, que vaig passar una setmana sota mínims ( sort de l'Anna que em va cuidar molt ) , que si competeixo sense els poleos, no et trec el adhesius, sino et trec el mono senser.. i et quedes com el que pasajaben a CAP D'AGE.... jejjejejjej