miércoles, 8 de octubre de 2008

CERVELO MODELS 2009

Avui he anat a veure el DR. MARTIN:

. Hi ha la possibilitat de que em canviin la SOLOIST. El dubte està en pillarme la CERVELO S-3, la CERVELO R-3 .... ( depenent del que m'abonin de la soloist ).En fi un munt de variants.

Per altre banda i depenent del meu pressupost per l'any vinent!!! ja que ja m'he vengut la bici de muntanya............... i si sortim d'aquesta crisis podria ser que els REIS D'ORIENT em deixin al balcó una P-3 ó P-4.
Dependrà del temps d'espera de la P-4 i del seu valor. El muntatge, no us el puc dir encara però segur que 3 pals o fins i tot lenticular!!! jajjajajja

Aquí us deixo amb elles:






P-4


P-3


S-3


R-3

6 comentarios:

DARIOMAN dijo...

AIAIAIAI segalet!!!!!! ke la S-3 sera meva segur ja tu dic ara per adelantat!!! sisisiisi meva ke es fea!!!!

JAIMI!!!!!!!!!!

DARIOMAN dijo...

sou uns caprichosos!!!!! llavors us enfadeu per un bolso nou no???? molt maco!!!!!
No ma pa agradat akesta idea de bici nova!!!!!
k hi ha crisis o no ho sabeu vosaltres dos????
Eu

Anónimo dijo...

Ja saps Dario que un objectiu cada any s'ha de tenir... que quant arribem a la jubilació no hi podrem anar...... ah,i a EIBISSA també....

GOLDENEYE i XAVALITES!!!!!

Eu, ja saps que m'agrada que et compris un BOLSET....

..................................................................................PERÒ,NO 42 EN UN ANY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DARIOMAN dijo...

digue-li amb el Dario k me'n compri un doncs, d'aquells xulos eee dels que a mi m'agraden!!!!

Mariona dijo...

Uaaaala quines bicis!!! Si me n'han de passar una els reis, també la demano! jeje... Molt xula la foto de l'encapçalament. Salut!

lulu21 dijo...

Hola MARIONA!!!

Cunato tiempoooooooooooooooo!!!

Bé,estan xulissimes, llàstima que suiguin tant cares!!!! jajajja

Com ho portes IM FRANKFURTER????

Ah, et vaig veure al triatló BCN corren....

SALUT!!!!