lunes, 13 de octubre de 2008

NOVETATS INTERBIKE 2009

Doncs bé, ja veieu que les últimes entrades al blog són nomès per penjar " PEPINUS"

Això vol dir que ja en tinc ganes. Que tot surti com tin planejat, i aquesta temporada que ja la tenim aquí mateix pugui anar com una " CABRA" amb una " CABRA " com aquestes de les fotografies.

El que No tinc clar serà amb quina... jejejj Tothom qui vulgui pot dir la seva!!!



CERVELO P3. Com la veus Sr. MINDUNDI!!!!



ISAAC. té molt numeros......... Si,Si DAROMAN



GIANT. No està malament,però no ser el preu



CANYON. Una copia de la P3, però més econòmica



BMC. Nomès el cuadre crec que val 11.000 €



ARGON. No és el model més aereodinàmic, però està molt xula.almenys a mi m'agrada el disseny.

6 comentarios:

cris dijo...

krakixim la meva opinio es qe la isaac es super wapa i la cerebeleiru esa mol e pro es mol igual qe les d anys enteriors!!! apa lulu pajilles a qidarse!! dewwww!

cris dijo...

crevelo!!!esta mol be!

lulu21 dijo...

Estan xules!!!

Amb la lenticular vull pujar als rasos i guanyarte!!! jajjajaj

DARIOMAN dijo...

A MI NO M'AGRADA CAP, LA QUE TENS CREC QUE LA POTS APROFITAR, QUE NOMÉS PENSES AMB EL CONSUMISME, CONSUMISME I MÉS CONSUMISME, I AIXÒ NO ESTÀ BÉ!!!!!!!!
EU

lulu21 dijo...

AI,ai,ai,ai.....

jajajjajaj.... aiaiiaiaiai... ajjajajajjaj

Molt bé, ja veig que ets una llicenciada amb l'estalvi!!!

Mentre jo menjava pa amb tomaquet a casa... a on sopava vosté???

Ha veure si també l'encert-ho, que alguna peça de roba deu haver caigut aquesta setmana??

jajjajjajajjajajja

pròxim any a FRANKFURTER!! .. i l'altre a AUSTRÀLIA!!!!

ESTALVI,ESTALVI a la vista!!!!!

MMUUUAAA!!!

DARIOMAN dijo...

AMB VOSALTRES ES IMPOSIBLE ESTALVIAR IMPOSIBLE!!!!
EL PORQUET PER ANAR A AUSTRALIA JA ESTÀ A TOPE DE MONEY!!!! I PODREM ANAR DOS COPS I TOT EL PAS QUE VAIG.

NI ROBA, NI SABATES, NI BOLSOS NI NADA DE NADA APROFITAR TOT EL DE L'ANY PASSAT I EL DE L'ALTRE....
ahhh!!! I PREPARA'T QUE VENIM A FER LA CASTANYADA
MUAKIS