martes, 2 de junio de 2009

HALF BCN 2009

Ja estem aquí... despres de mes penes que glories, ja i tornem a seri.
No em vull fer la victima, però no he entrenat el que tenia planejat, no dic el que voldria, pq tothom volem entrenar més..... però si que m'hagues agradat entrenar el que tenia planejat!!!
Però com que tampoc arreglaré res plorant, us deixo amb algunes fotos del HALF DE CALELLA.
TEMPS TOTAL 4h 31' 20''
Posició general 72
Posició copa del mon
policies i bombers 9º
Posició grups edad 13º
Posició general swim 530º

Posició general bike 160º
Posició general run 48º

Imatges del circuit de bici. NO DRAFTING.....

Imatge 2 del circuit de bici. NO DRAFTING

Imatge 3 circuit de bici. NO DRAFTING...

Imatges de l'arribada. Espactacular els últims 3 kms. Moltíssima gent animant.. moltíssima...
Ara l'últim km en plan Atmella de merola x 2 ( durissim )

Ja ho teniem... Si senyor.. un paper bastant digne.
























Una de les imatge que més m'agraden....


Final feliç... i un altre medalleta!!!
A veure si el dia del judici final puc fer la mateixa cara que aquí!!!!!
La veritat és que preucupat per agafar angines per 3º vegada amb poc més de 2 mesos.
Encara no he fet cap entrenament desde diumenge i això em preucupa!!!
Tinc moltíssimes ganes d'ajudar l'equip a Balaguer, esper-ho seri.... ja us tindré informats... igual que potser l'esprint a bcn i si no vaig a fer el HALF a Monaco, segur que seré a l' olimpic de Banyoles i sense cap dubte al B de Banyoles.....
Gràcies a tots pel vostre suport!!!!!
Xavi Tosques... Damià... Gerad.... Ramon.... Susagna...... Jordi...... en fi a tot el triatló Navàs!!!!!!





2 comentarios:

DARIOMAN dijo...

xikitin!!!! sensa comentaris estas de puta mare!!!

continua aixi ke segur ke et sortiras a frankfurt!!!! recorda vas acabar!!!!

estas pinzel pinzel!!!!!
jajajajaja mallarenga!!!

Anónimo dijo...

Hola Lluís , fins avui no he tingut temps de dir-te res . Tot i que la prova va tenir els seus més i els seus menys , crec que va ser bestial !!! els últims 3 km em vaig emocionar i tot i quan vaig passar l´ arribada vaig esclatar d´ alegria després d´ haver patit molt , tu estàs fet una fera !!!!!