miércoles, 11 de junio de 2008

PER FI........................



Sobren les paraules..............



Aquetes o les zoot.......???


MICROCICLE 3

A acabat la setmana amb bones sensacions.
Estem perdent pes.... El ritme cardiac s'està adabtan al volum.
Tot això m'animà a seguir les càrregues d'aproximació.

Aquesta setmana m'ha arribat el POLAR, que teniam a reparar.
He de donar les gràcies a en SALVA....
També dins la mateixa setmana he de fer la visita al COACH RAMON VILÀ.

El microcicle 3 s'ha tancat amb:

. 6.000 m SWIM ( podiem fer més )
. 10 Hores BIKE
. 2 H 30 ' RUN ( també podiem fer una mica més )

Recordem que encara tenim unes petites molesties a la zona lumbar




2 comentarios:

Anónimo dijo...

Molt bones Sr.

Referent zapas, jo tinc les Nosa d'aquest any i als tris em trobo que m'enseten una mica la planta del peu, una mica nomès,nosé imagino que sera depenent del peu perque de dins estan molt treballades. L'any passat corria amb les 902 de New balance i no vaig tenir cap problema.

Vinga no em lio mes!!

Salut i cuida el blog que està molt xulo.

Damià

DARIOMAN dijo...

Mlt bones lulu.
referent als baskets,pillat las dues i punt ke per fer les tevas markes no necesitas tantes preguntas jaimiiii jijiji


IRONMAN 70.3 MONOCO A TOPEEEEE

CON DIU EL TEU MISTER SALUD I KILOMETRES!!!!!!!!