jueves, 5 de junio de 2008

100 VISITES



IRONMAN WESTERN AUSTRÀLIA 2007

BIKE: molt planera, però en aquest tram el vent tenia acta de presència



IRONMAN WESTERN AUSTRÀLIA 2007

SWIM : Com sempre les imatges més espactaculars, són al sortida.





Això es vida.......

Sortida amb la Susagna, a fer la volta pel tontodromo gaudin d'uns paissatges de montaña



CENTANARI DE VISITES AL BLOG

Avui hem arribat a les 100 primeres visites al blog desde el 27 d'Abril del 2008.

Per això aquestes imatges espectaculars per a mi.

3 comentarios:

cris dijo...

noiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!jaja
avui a la tarde m la s-works 2h 30 min!!!
va de conya aqella bici e lluis merxi x deixarmela.

qe es aqesta foto d'escorpia si qe ets fiesteru ai,ai!!!
jeje
em de surti a fer hores x carretera qe em foten falata e!!!
va tiu a qidarse!!!!!!!!!(et tinc qe pasa alguna fotu meva m el num de mobil x qe la fiqis a qi l flog aqet x si entra alguna xurrri jaja!!! a diosssssss!!

lulu21 dijo...

ARTISTA!!!!!!!!

Tu passem les fotos que vulguis, que sortiras i encara lligaràs amb algun " travelu" . jajjaj

Aquest cap de setmana toca carretera, que el pròxim volem anar a les 4 nacions....

SALUT!!!!!

cris dijo...

e conill porki!!!


jo tinc la tramon bike aqet finde el qe pudriem cada algun atre dia!!!!!!!!!!!vaig a din dios travelu!!!!!!