domingo, 17 de agosto de 2008

3 SETMANES 70.3 MONACO

VACANCES............. I........ AL LLIT...............

El dia 11 d'agost començo vacances. Però es pot dir que les començo el 8 d'agost, pq marxem a platja d'aro amb la " SARGENTU SU... I LA TENIENTE EU..... "
Sort que em va acompanyar en DARIOMAN....... Ens varem enportar les bicis, pensant que entrenaria,però el Sr. MINDUNDI... més " GANDUL " impossible!!
Doncs amb aquest panorama vaig fer el que, vaig poder i gràcies.......

Bé, almenys varem veure la cursa de bicis de les olimpiades.... i disfrutar del OR aconseguit per SANCHES............

Ah, també ens varen acompanyar el JORDI FREIXA... i.... COMPANYIA.........




LA DEPRE ÉS PETITA!!!

Tornem el dimarts a casa i comencen els entrenaments de debó, PERÒ.........
Amb petites molesties al coll, que acaben amb engines lleus, que ens deixen tocadets i al llit...
Doncs la primera setmana de vacances que hi havia previst emtrenaments forts......
A tomar pel cul..............




Sort que dijous vaig anar al BIKILA.... i amb vaig pillar les ASICS NIMBUS 10.
Alguna motivació no.......... jajjaj
Amb aquesta marabella, els entrenaments son més agradables.......






I les noves BROOKS..............

Si.... Si.......... Dario...... amb aquestes no em veuras a passar, pq aniré petat a d'arrera teu.. jajjaja

SON LLETGES..................... SON LLETGES.............


SETMANA:

Dilluns: 1h walk, platja.... veo,veo.......... 1.500 m SWIM 45 ' RUN amb la SU

Dimarts: 2h 30' BIKE

Dimecres: 2.600 m SWIM 2h RUN

Dijous: 1h 30' BIKE

Divendres: 3.000m SWIM 1h 15' RUN

Dissabte: LLIT

Diumenge: 4h ( 120 Km ) + TRANSICIÓ RUN 1h 10' + 10' walk

No hay comentarios: